overheid
Gepubliceerd:
10/01/2022
Locatie:
Zwolle
Categorie:
Soort opdracht:
Kenmerk
20220110SSCONS
Status
open
Startdatum
31-01-2022
Duur
9 maanden
Reageren voor
2022/01/18

Omschrijving

Start: 31 januari 2022
Duur: 9 maanden
Optie tot verlenging: ja
Inzet: 28-36 uur per week
Locatie: Zwolle, thuis

Voor het SSC-ONS zoeken wij een ICT Inkoopadviseur/Contractmanager

Functieomschrijving:
Als ICT inkoopadviseur / contractmanager zit je bij de afdeling Inkoop & Contractmanagement van Ons. Je werkt samen met de ICT inkopers en contractmanagers en bent daarbij het eerste aanspreekpunt voor het programma Security van de ICT afdeling. Je voert alle inkoop trajecten uit, verzorgt het contractmanagement van de lopende en nieuwe contracten en rapporteert hierover aan het team en de programma leider.

Kandidaatomschrijving
Als inkoopadviseur / contractmanager beschik je over tenminste HBO werk- en denkniveau en ruime werkervaring. Je hebt ervaring met het uitvoeren van aanbestedingen, bij voorkeur aangevuld met een vakgerichte opleiding (bijvoorbeeld NEVI 2). Kennis van ICT aanbestedingen is een must. Je beschikt daarnaast over een enthousiasmerende en overtuigende inbreng, gericht op samenwerking.

Competenties
Je bent een zelfstarter met een pro-actieve houding en tevens ben je

  • Relatiegericht;
  • Doelgericht;
  • Creatief;
  • Teamplayer;
  • Omgevingsbewust.

Functie eisen

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring waarvan 1 jaar met ICT inkoop, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met Europees aanbesteden in de functie van Inkoopadviseur/contractmanager binnen de publieke sector.
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding met aanvullend een vakopleiding inkoop.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring als contractmanager.

Overig
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er. Voor zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen wij pay-rolling verzorgen.

De gesprekken vinden plaatst op 24 januari in de ochtend.

Wanneer we je daadwerkelijk gaan voorstellen is een motivatie en referentie vereist.

Ben jij de professional die zich in deze opdracht volledig herkent? Neem dan contact op met ons!

Toepassen
Plaats bestand hier Bestand uploaden...

Related Jobs

Are you sure you want to delete this file?
/